Renk

Hafele yeni ürünlerini Unicera’da sergiledi

Gayrimenkul sektöründe ‘Hafele Konsept’ iş modeliyle büyüme ivmesini artıran Hafele, Unicera’da üretici ve kullanıcılara yönelik yeni banyo aksesuarları ve vitrifiye ürünlerini sergiledi. Marka ayrıca modern ve klasik tarzda tasarlanan mutfak ankastre ürün grubunu ve iş ortaklarına ilham vermeyi hedefleyen 2023 koleksiyonunu da ziyaretçilerin beğenisine sundu.

Bu yıl 100. yılını kutlayan Hafele, yenilikçi iş modelleriyle konutlarda, çalışma alanlarında ve mikro yaşam alanlarında yaşam deneyimlerini değiştirmeyi hedefliyor. Hafele Concept iş modeli adı altında mutfak, banyo ve giyinme alanlarında benzersiz bir kullanıcı deneyimi yaratmayı hedefleyen firma, Unicera (Uluslararası Seramik) fuarında ankastre ürün kümeleri, banyo ve vitrifiye analizleri, mobilya aydınlatma sistemleri ve tüm akıllı ürünlerini sergiledi. Bu yıl ikinci kez katıldığı Banyo ve Mutfak Fuarı’na katıldı. mobilya ekipmanlarını tanıttı.

Fuarda yeni ankastre ürün setlerini de sergileyen firma, çağdaş ve klasik mutfaklar için tasarladığı ankastre ürünlerini her şekle uygun renk ve model seçenekleriyle kullanıcı ve iş ortaklarının beğenisine sundu.

Hafele Türkiye ve Bölge Ülkeleri İcra Komitesi Lideri Hilmi Uytun, fuarda yaptığı konuşmada, “Bu yıl fuarda yeni çalışmalarımızı sergiliyoruz. Yeni koleksiyonlarımızı anlatıyoruz. Vitrifiye ve vitrifiye detaylarını tanıtıyoruz.” Beyaz eşya ürünlerini de aynı zamanda bu yıl piyasaya sürüyoruz. Şirketin meşhur olduğu en büyük şey mühendisliktir. Her ürünün kalite unsurlarını kendimiz belirliyoruz. Dünyanın hemen her yerinde üretimimiz var. Beyaz eşya, vitrifiye, mobilya, mutfak ve banyo ekipmanlarının da satışını yapan tek markayız. Fuarda ikinci yılımız. Fuarda iş ortaklarımızla bir araya geldik. Hafele Concept’te “Sayıyı 144’e çıkardık. projeler. Önümüzdeki ay daha da artacak” dedi.

Firma, fuarda yeni ürünlerini sergilerken aynı zamanda renkli etkinliklerle de ziyaretçilerini ağırladı. Bu bağlamda Şef Mehmet Yalçınkaya’nın marka standında ‘Sürdürülebilir ve Sıfır Atık’ konulu röportajı katılımcıların ilgisini çekti.

Ürünlerin raflara yerleştirilmesi konusunda önemli yanılgıların yapıldığını belirten Yalçınkaya, “Ülkemizin en büyük sorunlarından biri ekmek israfı gibi görünse de bu konuyu ikinci plana bırakacak bir diğer konu da gereğinden fazla ürün satın alma davranışıdır.” . Artık dilim ve parça halindeki ürünlere geçmenin zamanı geldi. Kullanabileceğimiz miktarlarda ürün satın almanın zamanı geldi.” “Tedbir almamız lazım” dedi.

Doğru ürünleri doğru yerde saklamanın ikinci adım olduğunu vurgulayan Yalçınkaya, şöyle devam etti: “Bunun öncelikli konusu planlamadır. Mesela haftalık menüler oluşturmak ve buna göre alışveriş listesi hazırlamak ilk adım olabilir. Daha sonra bunu genişletebiliriz. Şarküteri ürünlerinin nem içeriği “Sebzelerin dengeleri nedeniyle sebze bölümünde saklanması, bulaşıkların tencerelere buzdolabına yerleştirilmesi, sebzelerin yıkandıktan sonra kurutulması ve sebze reyonunda saklanması gibi basit gibi görünen adımlar” kökleriyle birlikte saklanması mutfaktaki doğru hamlelere örnek olarak gösterilebilir” dedi.

Yenilikçi yerleşik ürünler

Markanın mutfak çözümleri arasında yer alan klasik ve neoklasik mekanları tamamlayan rustik görünüme sahip ankastre cihazlar, parlak altın, antik gümüş ve antik bronz renk seçenekleriyle fuarda görücüye çıktı. Dar mutfaklar için 45 cm’lik ocak, fırın ve davlumbaz gibi çözümler veya parlak gül gibi renkler Hafele’nin yeni ankastre ürün grubunda öne çıkanlar arasında yer aldı.

Banyo ve sıhhi tesisat çözümleri

Banyo ürün gamını duş sistemleri, yeni aksesuarlar ve vitrifiye seti ile genişleten firma, aynı renk ve stil ailesinde sunabileceği ürün yelpazesini de tanıttı. Altı farklı renk ve konseptte sunduğu banyo ürün ailelerine altın ve titanyum renklerini de ekleyen şirket, artık sekiz farklı renkte ürün ailesi çözümleri sunabiliyor. Ayrıca aynı renk setinde kare ve yuvarlak form seçenekleriyle klasik, neoklasik ve çağdaş tarz seçenekleri de sunabilmektedir.

Mobilyalar için LED aydınlatma çözümleri

Markanın mobilyalara dördüncü boyut kazandıran aydınlatmaları da fuarda dikkat çeken çalışmalar arasında yer aldı. Mutfak ve banyo mobilyaları, giyinme alanları, vestiyer gibi her türlü mobilyaya entegre edilebilen aydınlatma çözümleri, ambiyans aydınlatma, fonksiyon aydınlatma ve focus aydınlatma olarak tasarlanırken; Oluşturulan farklı senaryolar uzaktan kumanda ile yönetilebilmektedir. – İSTANBUL

nurhak-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu